Calatoria cu avionul – Dreptul la rambursare daca ati fost redirectionat la o clasa de calatorie superioara sau inferioara ?! – InfoCons protectia consumatorilor te informeaza
Daca ati fost plasat la o clasă de călătorie superioară sau inferioară aveti dreptul la despagubire
Dacă sunteți plasat la o clasă de călătorie superioară, compania aeriană nu vă poate cere să plătiți în plus.
Dacă sunteți plasat la o clasă de călătorie inferioară, aveți dreptul la rambursarea unui procent din prețul biletului, în funcție de distanța de zbor.
Citeste si : Comandamentul InfoCons la munte : Paste carbonara cu până la 19 aditivi alimentari și 451.85 kcal – InfoCons Protecția Consumatorilor te ajută !
Rambursare in cazul plasarii la o clasa inferioara – InfoCons protectia consumatorilor te informeaza
- 30 % din pretul biletului – pentru zboruri pe o distanta de zbor de maximum 1 500 km ;
- 50 % din pretul biletului – pentru zboruri în UE pe o distanta de zbor de peste 1 500 km (cu excepția zborurilor între UE și departamentele franceze de peste mări) și pentru toate celelalte zboruri pe distanțe de zbor cuprinse între 1 500 și 3 500 km ;
- 75 % din pretul biletulu – pentru zborurile care nu intră la categoria (a) sau (b), inclusiv pentru zboruri între UE și departamentele franceze de peste mări.
Dacă aveți 2 sau mai multe zboruri de legătură incluse într-un singur bilet, rambursarea nu poate fi plătită decât pentru zborul pe parcursul căruia ați fost plasat la o clasă inferioară, nu pentru toată călătoria. Rambursarea trebuie plătită în termen de 7 zile.
InfoCons – Organizație Europeană pentru Protecția Consumatorului și Promovarea Programelor și Strategiilor membră cu drepturi depline în Organizația Mondială Consumers International , membra fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori , având Secretariatul General în București, Bd. Mărășești , nr. 127-129 , sector 4, tel: 021/319.32.66 , mail : secretariat@infocons.ro , Protecția Consumatorului , Protecția Consumatorilor , Proprietate Intelectuală , Consumers Protection , Consumer Protection , Fii Un Exemplu , Dezvoltare Durabilă , Smart Deal , Green Deal , Alertă , Alerte , Telefonul Consumatorului , Telefonul Consumatorilor , Protecția Mediului , Alege Bine , Citește Eticheta , Ia Atitudine , Sănătate , Incredere , Trust , Sorin Mierlea , Cybersecurity , Securitate Cibernetică , Avion , Zbor, Aeroport, Drepturile Pasagerilor , Pasageri, Aeroport, Despagubiri , Zbor anulat, Zbor intarziat, Bagaj, Bagaj de Cala


















