Societatea noastra poate progresa pe fond numai cu o9atitudine fata de cel ce se afla in centrul ei: consumatorul. Este mesajul cu care vrem sa plece ‘in lume!’ absolvenții nostri!
Numai o9atitudine poate modifica esenta relatiei cu consumatorul. Protectia sa trebuie sa constituie punctul central in etica societatii de maine.
Ziua Mondiala a Protectiei Consumatorului este un moment potrivit pentru a incerca sa intelegem ce ii lipseste consumatorului roman pentru a deveni consumator european si ce poate face scoala, Academia de Studii Economice din Bucuresti, pentru a-si educa si forma studentii de azi, care sunt consumatorii de maine, dar si decidentii de maine, astfel incat respectarea drepturilor consumatorului sa fie primordiala.
Succes, InfoCons in transformarea consumatorului pasiv intr-unul activ, responsabil si informat. Felicitari pentru activitatea pe care o desfasurati pentru ca instanta suprema a validarii gradului de progres al societatii noastre sa devina Consumatorul! Fie ca aceasta o9atitudine sa devina realitate cat mai curand!
Prof. univ. dr. Nicoale Istudor,
Rector Academiei de Studii Economice din Bucuresti