InfoCons a apărut acum 21 de ani ca un răspuns la necesitatea consumatorului român de a fi informat asupra drepturilor pe care le are și asupra calității produselor și serviciilor de care beneficiază.
Noi, ca administratori ai piețelor din România avem de-a face zilnic atât cu producătorii agricoli care beneficiază de serviciile noastre, cât și cu clienții acestora, consumatorii finali din întreg lanțul. De aceea, responsabilitatea este dublă și încercăm zi de zi, să îmbunătățim condițiile pe care le oferim producătorilor, pentru ca apoi clientul să fie mulțumit de ceea ce găsește în piețe din punct de vedere al infrastructurii și a calității produselor.
Toate eforturile se rezumă până la urmă la oferirea de servicii calitative. Cu ajutorul InfoCons consumatorul este mai informat despre drepturile pe care le are, cunoaște mecanismele care îi stau la dispoziție atunci când îi sunt încălcate drepturile. De aceea, este un instrument ce nu doar că nu poate fi ignorat, ci este de nelipsit din educația consumatorului român.
La mulți ani, InfoCons!
Teodor Ioan Birț
Președintele Asociației Administratorilor de Piețe din România