InfoCons, în parteneriat cu studenții Facultății de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice, a realizat un studiu asupra anumitor informații prezentate pe site-urile online ale supermarketurilor şi hipermarketurilor din Bucureşti.

Ȋn cadrul studiului au fost analizate 11 supermarketuri, alese ȋn mod aleatoriu şi anonim de cǎtre voluntarii InfoCons – Organizație Națională pentru Protecția Consumatorilor din Bucureşti, ȋn luna Decembrie 2014.

Supermarketurile-hipermarketurile care au fost analizate ȋn cadrul studiului sunt urmǎtoarele: SC Romania Hypermarche SA, SC LIDL DISCOUNT SRL, SC Mega Image SRL, Groupe Auchan SA, BILLA Romania S.R.L., SC CARREFOUR ROMANIA SA, SC SELGROS CASH & CARRY SRL, SC KAUFLAND ROMANIA SCS, S.C. METRO CASH & CARY ROMANIA S.R.L, PENNY MARKET SRL, S.C. Profi Rom Food S.R.L.

Ȋn cadrul acestui studiu a reieşit faptul cǎ 27,27% dintre magazinele analizate nu au specificat pe site dacǎ au fişe de fidelizare pentru clienți.

  • 36.36% nu specificǎ faptul cǎ utilizeazǎ sau nu ca modalitate de platǎ tichete de masǎ.
  • 36,36% nu specificǎ pe site niciun fel de modalitate de platǎ.
  • 45,45% nu specificǎ pe site ce fel de tehnici promoționale utilizeazǎ. Restul specificǎ faptul cǎ folosesc reduceri de preț.
  • 54,54 % dintre magazinele analizate nu au specificat pe site date de contact pentru furnizori.

Studiul face parte dintr-un proiect de monitorizare a produselor şi serviciilor comercializate pe piața româneascǎ, derulat de InfoCons – Organizație Națională pentru Protecția Consumatorilor ȋn cadrul consortiului I.C.R.T. – International Consumer Research&Testing pentru produse şi servicii la standarde europene, pentru ca alegerea cetǎțeanului consumator sǎ fie facutǎ ȋn cunoştințǎ de cauzǎ.

InfoCons (www.infocons.ro), unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercita-le apelând 021 9615!

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal