InfoCons – Asociație Natională pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din România te informează .
Cum poti depune o reclamație la Autoritatea Națională pentru Administare și Reglementare în Comunicații Timiș ?
- Adresează-te în primă fază furnizorului .
Înainte de a formula o reclamație la ANCOM , asigură-te că te-ai adresat mai întâi furnizorului . Verifică informațiile sau documentele care se referă la serviciile contractate (contractul și anexele sale , procedura de soluționare a reclamațiilor , facturile de servicii emise , alte date relevante ) și ține cont de termenul de răspuns al furnizorului la sesizarea ta, prevăzut în contractul încheiat .
Citeste si : Alertă InfoCons ! Gustare de post cu până la 50 E-uri !
- Adresează reclamația în scris .
În cazul nesoluționării sesizării adresate furnizorului reclamat , formulează o reclamație scrisă către autoritate . Este indicat ca aceasta să fie redactată într-un mod cât mai concis , clar și la obiect și să fie direct adresată autorității . Dacă dorești să te adresezi , în principal , altui destinatar ( furnizor sau instituție ), te rugăm să aștepți întâi răspunsul acestuia și apoi sa te adresezi ANCOM . Nu transmite doar corespondența pe care o ai cu furnizorul /altă instituție, ( fără a explica situația reclamată ).
Citeste si : Instalație raportată prin sistemul de alertă rapidă al Uniunii Europene
- Descrie clar si la obiect problema cu care te confrunți.
În vederea investigării sesizării tale de către ANCOM , este important să comunici cât mai multe date și/sau informații relevante pentru a descrie situația reclamată . Pe lângă datele tale de identificare , datele despre relația ta contractuală cu furnizorul reclamat ( codul de abonat , societatea reclamată , corespondența cu furnizorul etc.) sunt necesare pentru soluționarea reclamației tale . În multe cazuri, în lipsa unor astfel de informații nu se poate investiga problema cu care te confrunți ! Totodată , ar fi util să spui și modul în care consideri soluționată sesizarea ta
Citeste si : Contractul individual de muncă – Informații utile
- Asigură-te că reclamația conține datele tale de identificare (nume și prenume, adresa etc.)
- Atasează documentele justificative ( contrcate , facturi , corespondență cu furnizorul etc.)
- Asigură-te că depui reclamația în numele tău și nu în numele altei persoane .