InfoCons a realizat un studiu pe etichetele produselor de panificatie tip paine ce se regasesc pe piata din Romania.
In cadrul studiului au fost analizate 80 de tipuri de paine, achizitionate in mod aleatoriu si anonim de catre reprezentatii InfoCons din supermarket-urile de pe teritoriul tarii, in perioada 01 -20 august 2013.
Rezultatele studiului din punct de vedere al numarului de E-uri poate fi accesat AICI.
Studiul face parte dintr-un proiect de monitorizare a produselor si serviciilor comercializate pe piata romaneasca, derulat de InfoCons in cadrul consortiului I.C.R.T. – International Consumer Research&Testing pentru produse si servicii la standarde europene, pentru ca alegerea cetateanului consumator sa fie facuta in cunostinta de cauza.
InfoCons, unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor.