InfoCons vă prezintă situația reclamațiilor pentru luna Iunie 2020.

Un top al celor mai reclamate subiecte de consum în aceasta luna este constituit din următoarele domenii:

Achizitii on-line- 16.20%
Servicii Turism – 15.74%
Utilitati (gaze, apa, energie)- 12.96%
Practici comerciale – 11.57%
Telecomunicatii (telefonie fixa, mobila,CATV, internet) – 6.94%
Produse alimentare – 5.09%
Servicii postale si de curierat- 4.63%
Garantii – 4.17%
Auto – 3.70%
Produse nealimentare – 3.70%
Servicii bancare – 3.24%
Servicii publice -2.78%
Pandemie-Covid 19 – 2.31%
Asigurari – 1.85%
Transport (auto, aerian, maritim si feroviar) – 1.39%
Servicii nebancare (IFN, pensii private) – 0.93%
Jocuri de Noroc – 0.93%
Asociatii de proprietari – 0.93%
Servicii medicale – 0.46%
Protectia mediului – 0.46%

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal