Situație sesizări Ianuarie 2016

InfoCons vă prezintă situația reclamațiilor pentru luna Ianuarie 2017.

Un top al celor mai reclamate subiecte de consum în prima lună a acestui an este constituit din următoarele domenii:

  • Servicii Bancare 7%
  • Asigurări 0.9%
  • Servicii medicale 2%
  • Înșelăciune 4%
  • Asociații de proprietari 3%
  • Curierat 2%
  • Domeniu Auto 6%
  • Garanții 3%
  • Instituții de stat 0.9%
  • Internet 2%
  • Practici comerciale neloiale 2%
  • Produse defecte 7%
  • Produse Alimetare 2%
  • Produse Neconforme 9%
  • Produse nelivrate 7%
  • Rețea energie electrica 15%
  • Rețea energie termica 0.9%
  • IFN 0.9%
  • Servicii turism 4%
  • Serviciu neconform 10%
  • Serviciu nefurnizat 0.9%
  • Serviciu nesatisfăcător 2%
  • Tehnica de Calcul 0.9%
  • Telefonie fixa 0.9%
  • Telefonie mobilă 4%
  • Televiziune 0.9%
  • Trafic aerian 0.9%
  • Trafic feroviar 0.9%

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal