Pentru ca este inceput de luna, InfoCons – InfoCons, va prezinta situatia reclamatiilor inregistrare in luna august 2015. Prezentam mai jos un top al celor mai reclamate subiecte de consum inregistrare in luna august 2015
- Credite si carduri de credit: 17%
- Furnizori de energie: 13%
- Haine, incaltaminte si accesorii: 11%
- Produse electronice: 4%
- Intretinerea si repararea vehiculelor: 4%
- Produse de mentenanta: 4%
- Mobilier si decoratiuni :2%
- Cumparaturi online: 2%
- Servicii de telefonie mobila: 2%
InfoCons – InfoCons – o9atitudine ! – InfoCons (www.infocons.ro), unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor.
Ia atitudine! Cunoaste-ti drepturile si exercita-le apeland 021 9615!