Situatia reclamatiilor inregistrate la InfoCons in luna august 2015

Pentru ca este inceput de luna, InfoCons – InfoCons, va prezinta situatia reclamatiilor inregistrare in luna august 2015. Prezentam mai jos un top al celor mai reclamate subiecte de consum inregistrare in luna august 2015

  1. Credite si carduri de credit: 17%
  2. Furnizori de energie: 13%
  3. Haine, incaltaminte si accesorii: 11%
  4. Produse electronice: 4%
  5. Intretinerea si repararea vehiculelor: 4%
  6. Produse de mentenanta: 4%
  7. Mobilier si decoratiuni :2%
  8. Cumparaturi online: 2%
  9. Servicii de telefonie mobila: 2%

InfoCons – InfoCons – o9atitudine ! – InfoCons (www.infocons.ro), unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor.

Ia atitudine! Cunoaste-ti drepturile si exercita-le apeland 021 9615!

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal