- Verifică lista de prețuri de cazare specifice sezonului și lista serviciilor suplimentare, în cazul în care se oferă servicii cu plată separată. Atenție! Prețurile pot fi afișate și în Euro.
- Inspectează cu atenție nivelul de curățenie, salubritate și igienă în momentul recepției camerei
- Verifică dacă echiparea sanitară este corespunzătoare: oglindă, covoraș împotriva alunecării, perie WC și dezodorizant, săpun, hârtie igienică etc.
- Asigură-te că lenjeria de pat și prosoapele sunt schimbate în momentul cazării
- Verifică funcționalitatea instalațiilor și aparatelor din dotarea unității de cazare la recepția camerei
- Dacă exista ascensoare, acestea trebuie să fie în bună stare de funcționare
- Solicită eliberarea documentelor fiscale în momentul achitării contravalorii serviciilor de cazare. Fără acestea nu vei putea depune o sesizare, dacă va fi cazul.
Vrei să depui o sesizare? Apelează Telefonul consumatorului Turism – 0800 868 282 sau Numărul unic pentru Protecția Consumatorilor – 021 9551.