Ai ajuns la mare și acum cauți hotelul la care ai făcut rezervare?! Sau poate nu ai planificat nimic și cauți un hotel cu locuri libere?!
Iată câțiva pași simpli prin care poți evita viitoare neplăceri:
  • Verifică lista de prețuri de cazare specifice sezonului și lista serviciilor suplimentare, în cazul în care se oferă servicii cu plată separată. Atenție! Prețurile pot fi afișate și în Euro.
  • Inspectează cu atenție nivelul de curățenie, salubritate și igienă în momentul recepției camerei
  • Verifică dacă echiparea sanitară este corespunzătoare: oglindă, covoraș împotriva alunecării, perie WC și dezodorizant, săpun, hârtie igienică etc.
  • Asigură-te că lenjeria de pat și prosoapele sunt schimbate în momentul cazării
  • Verifică funcționalitatea instalațiilor și aparatelor din dotarea unității de cazare la recepția camerei
  • Dacă exista ascensoare, acestea trebuie să fie în bună stare de funcționare
  • Solicită eliberarea documentelor fiscale în momentul achitării contravalorii serviciilor de cazare. Fără acestea nu vei putea depune o sesizare, dacă va fi cazul.

Vrei să depui o sesizare? Apelează Telefonul consumatorului Turism – 0800 868 282 sau Numărul unic pentru Protecția Consumatorilor – 021 9551.

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal