Reprezentantul InfoCons participă la prima întâlnire din cadrul proiectului COL-SUMERS

Reprezentantul InfoCons participă astăzi la prima întâlnire din cadrul proiectului COL-SUMERS.

Tema acestui proiect este `Dezvoltarea unui program de instruire pentru îmbunătățirea consumului colaborativ durabil la persoanele în vârstă (peste 60 de ani)`, proiect care a început la data de 1.11.2018 și se va derula pe o perioadă de 24 de luni.

Evenimentul se va desfășura la Hotel Berthelot din București, în intervalul orar 9.30 – 18.00.

Asociația InfoCons este partener în cadrul consorțiului care va implementa acest proiect, alături de alte organizații non-guvernamentale (ONG) și microinterprinderi (SME) din țările Uniunii Europene.

  • COORDONATOR al proiectului COL-SUMERS: Centrul pentru Politici Durabile, ECOPOLIS, ONG în București, Romania
  • PARTENERI în cadrul proiectului COL-SUMERS:

o ASOCIAȚIA INFOCONS, ONG în București, Romania

o INSTITUTE OF ENTREPRENEURSHIP DEVELOPMENT – iED, Institut de cercetare, ONG în Larissa, Grecia

o BULGARIAN NATIONAL ASSOCIATION ACTIVE CONSUMERS, ONG în Sofia, Bulgaria

o INSTITUTO IMEDES, SME în Valencia, Spania

o ASOCIACION VALENCIANA DE CONSUMIDORES Y USUARIOS – A.VA.C.U., ONG în Valencia, Spania

o ZVEZA POTROŠNIKOV SLOVENIJE – DRUŠTVO, ONG în Ljubljana, Slovenia

Obiectivele principale ale proiectului COL-SUMERS:

– Îmbunătățirea și extinderea oportunităților de învățare de înaltă calitate adaptate nevoilor individuale ale persoanelor cu un nivel scăzut de calificare în domeniul consumului colaborativ;

– Creșterea gradului de incluziune socială a persoanelor vârstnice;

– Încurajarea dezvoltării competențelor în domeniul Tehnologiei informației și a comunicațiilor (TIC) a persoanelor în vârstă, respectiv utilizarea corectă a platformelor de tip e-learning pentru consumatori.

Proiectul va promova, de asemenea, nediscriminarea în educație prin participarea directă a persoanelor în vârstă, care nu sunt incluse în oferta de formare standard.

În cadrul proiectului, vor fi desfășurate următoarele activități:

  • Elaborarea unui ghid metodologic pentru dezvoltarea competențelor persoanelor vârstnice în domeniul TIC;
  • Elaborare de materiale didactice pentru formarea trainerilor;
  • Activități de formare adresate în mod special trainerilor;
  • Dezvoltare platforma e-learning pentru consumatori în etate (cu vârste peste 60 de ani);

Grup țintă: minim 40 de persoane instruite cu vârsta peste 60 de ani, dintre care cel puțin 50% femei.

Programul complet al întâlnirii poate fi găsit mai jos.

9,30

Opening the meeting, presentation of participants

10 – 11,30

Presentation of project and projects outputs

11,30 – 11,45

Cofee Break

11,45 – 13,00

Project calendar and distribution of tasks among partners

13,00 – 14,00

Lunch break

14,00 – 15,00

Discussion on implementation of Intellectual Output 1 “Co-Created Methodological Guide`:

  • Evaluation of State of the Art
  • Procedure for Co-Creation Sessions
  • Short term planning

15,00 – 16,00

Discussion on implementation of Intellectual Output 3 “Designed Experiential Training Activities ` : ECOPOLIS-IMEDES

  • Vision of Experiential Training Activities
  • Vision of Training Package

16,00 – 16,30

Discussion on Project Website and e-Training Platform: IED

16,30 – 17,00

Dissemination Plan:

  • Corporate Image
  • Rules
  • Actions
  • Responsabilities

17,00 – 17,30

Reporting and financial reports

17,30 – 18,00

Miscellaneous – future projects ideas

Citește și:

Ce reprezintă decizia comercială?

Ești asigurat? Cum te-ai asigurat? Ai citit contractul de asigurare?

– Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!

– Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!

Nr. de tel – 021.9615 sau *9615

Whats App – 0732.008.969

Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal