Uneori, când faceți o rezervare (de exemplu, la un hotel sau la o companie de închirieri auto) vi se poate cere să introduceți datele cardului pentru a garanta rezervarea. Comerciantul poate cere blocarea unei sume de bani de pe cardul dumneavoastră atunci când faceți rezervarea. El reține astfel o parte din limita de credit sau din suma existentă în cont pentru a acoperi eventuale cheltuieli pe care le-ați putea acumula: room service într-un hotel, posibile daune provocate unei mașini închiriate etc.
Aluminiul poate fi problematic pentru mâncărurile “acre`
Comerciantul trebuie să vă informeze dacă intenționează să vă blocheze o anumită sumă pe card, iar dumneavoastră trebuie vă dați consimțământul pentru acest lucru și pentru suma exactă care urmează să fie blocată.
De îndată ce efectuați plata reală (de exemplu, când plecați de la hotel și plătiți cu cardul sau când returnați mașina închiriată și plătiți factura finală), banca trebuie să deblocheze imediat suma reținută de pe cardul de credit.
Sursa: Europa.eu
– Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!
– Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!