18 ani – o9atitudine
Cu ocazia atingerii vârstei maturității unei noi atitudini, felicit Asociaţia InfoCons pentru efortul depus în educația consumatorilor.
Până nu demult, în România, nivelul de informare și educare al consumatorilor a fost destul de redus. A fost nevoie de o9atitudine, de o nouă abordare în relația consumator-producător, care să pună în echilibru satisfacția consumatorului și creșterea profitului agenților economici.
Materialele de informare din campaniile pe care le-ați desfășurat în ultimii 18 ani au reușit să crească gradul de informare al consumatorilor cu privire la drepturile si obligațiile pe care le au, iar odată cu educația consumatorului s-a schimbat și atitudinea agenților economici, care sunt mult mai atenți la calitatea serviciilor și produselor pe care le livrează.
Piața de consum este însă într-o continuă schimbare pe toate palierele, de aceea consider că experiența dobândită în acești 18 ani trebuie continuată prin programe și campanii eficiente. Consumatorii au în continuare nevoie de îndrumare și protecție în ceea ce privește cultura drepturilor lor.
La mulți ani și multe campanii inspirate!
Președintele Consiliului Județean Satu Mare
Scrisoarea disponibila AICI