Instituția Prefectului Bihor , Prefect Dumitru Țiplea – 20 de ani InfoCons Protecția Consumatorului

InfoCons Protectia Consumatorului Protectia Consumatorilor Prefect Bihor Dumitru Țiplea

Instituția Prefectului Bihor

Prefect Bihor

Dumitru Țiplea

Mulțumim, InfoCons , că ne ești partener de 20 de ani în protejarea drepturilor și intereselor legitime ale consumatorilor împotriva riscului de a achiziționa și a folosi produse și servicii de calitate îndoielnică, de a informa consumatorii despre pericolele care le pot pune în pericol sănătatea și nu în ultimul rând, de a încuraja competiția loială de a susține calitatea produselor și serviciilor care sunt livrate cetățeanului.

Instituția Prefectului Județul Bihor, prin activitatea desfășurată în mandatul Prefectului Dumitru Țiplea, se alătură acestui demers prin câteva inovații în eficientizarea administrației și implicit, oferirea unor servicii publice mai bune: pe lângă susținerea unor proiecte importante de insfrastructură și a proiectului pilot de  telemedicină din județul Bihor (implicând analiza la distanț a cazurilor, acces rapid la tratament specializat, intervenție eficientă a medicilor specialiști), la nivelul județului Bihor a fost implementat sistemul securizat de videoconferință la nivelul celor 101 primării din Bihor, utilizat în ședințe lunare, pentru o administrație mai eficientă; a fost implementat sistemul de transmiteer în format electronic spre control juridic a actelor adminstrative din partea celor 101 primării din Bihor (cca 40 000 de documente verificate în acest mod în 2022) ; a fost implementat sistemtul de audioconferință cu vot electronic la nivelul Comitetului Județean pentru Situații de Urgență pentru decizii rapide. Digitalizarea unor proceduri de lucru în activitatea internă a Instituției Prefectului a dus la o mai bună gestionare a documentelor, o mai bună urmăriri a fluxurilor de lucru, precum și la stocarea actelor în format electronic. Eficientizarea acestor activități a dus la o mai bună gestionare a documentelor, o mai bună urmărire a fluxurilor de lucru, precum și la stocarea actelor în format electronic. Eficientizarea acestor activități a dus la o mai bună cheltuire a banului public și un serviciu public mai bun livrat cetățeanului.

Testimonialul poate fi vizualizat AICI

InfoCons Protectia Consumatorilor Protectia Consumatorului

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal