Informații pe baza studiului realizat de InfoCons cu privire la studiu pe baza etichetelor produselor tip tofu, ce se regăsesc pe piața din România .
Citește și : Ordinea Candidaților pentru Alegerile Prezidențiale 2025 pe buletinul de vot – Fii Informat cu InfoCons Protectia Consumatorilor !
Eșantionul analizat este alcătuit din 15 produse, având drept producători/distribuitori:
- S.C. Dr. Oetker RO S.R.L;
- S.C. Fito-Fitt S.R.L;
- Kaufland Romania SCS;
- LIDL Stiftung & Co. KG;
- S.C. PRONAT S.R.L;
- Soja Food GmbH;
- Soyavit Ltd.;
- Vegan Food Production S.R.L:
Brandurile sub care sunt comercializate produsele:
- Filgud;
- Fito-Fitt;
- Soyavit;
- Inedit;
- Vemondo;
- K-Classic
Citește și : 1 Mai 2025 – Program pelerinaj Sfanta Elena la Manastirea Pantocrator – InfoCons protectia consumatorilor te informeaza
Toate produsele studiate au avut menționat pe etichetă concentrația nutrițională în cantități raportate la 100 g de produs :
- Cantitatea de sare variază între 2 g și 3.1 g.
Important! Organizația Mondială a Sănătății estimează că aproximativ 2.5 milioane de decese ar putea fi prevenite daca nivelul de consum global al sării s-ar reduce la cantitatea recomandată, adică 5 grame / zi.
Situația privind cantitatea de sare raportată la fiecare produs click AICI !
Întregul studiu se poate vedea AICI .
InfoCons – Organizație Europeană pentru Protecția Consumatorului și Promovarea Programelor și Strategiilor membră cu drepturi depline în Organizația Mondială Consumers International , membra fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori , având Secretariatul General în București, Bd. Mărășești , nr. 127-129, sector 4, tel: 021/319.32.66, mail : secretariat@infocons.ro , Protecția Consumatorului , Protecția Consumatorilor , Proprietate Intelectuală , Consumers Protection , Consumer Protection , Fii Un Exemplu , Dezvoltare Durabilă , Smart Deal , Green Deal , Alertă , Alerte , Aditivi , E – uri , Sare , Zahăr