Depinde foarte mult de fiecare caz individual, dar este vorba de un echilibru între drepturile şi obligaţiile vânzătorului şi ale tale în calitate de consumator. Spre exemplu, în cazul în care ceva nu funcţionează cum trebuie, iar vânzătorul îşi limitează responsabilitatea, acest lucru poate fi considerat nedrept faţă de tine.
Am observat că un produs pe care l-am achiziționat este periculos?
Cum să îţi aperi #yourEUright în calitate de cumpărător european? Consultă clauzele contractuale abuzive pentru a afla mai multe detalii referitoare la drepturile tale, atât înainte, cât şi după cumpărare. Pentru achiziţiile online una dintre opţiuni este soluționarea online a litigiilor.
Sursa: Europa.eu
– Smartwatch pentru copii, retras de pe piaţă de Comisia Europeană, pe motive de securitate
– Știați că?…. Economisire energie prin aparatele din dormitor
– Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!
– Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!