Consumatori, luați atitudine! Recuperati-va daunele! Este Dreptul Vostru!

In urma investigatiilor efectuate de către Consiliul Concurentei , declanșate din oficiu în iunie 2019, a constatat că cele șase companii care oferă servicii de alimentație publică (food & beverage) în incinta Aeroportului Internațional Henri Coandă București și-au coordonat politicile comerciale în materie de prețuri, discounturi, promoții atât prin clauzele contractuale, cât și printr-o serie de proceduri și prin modalitatea de derulare a relațiilor contractuale, astfel încât să își alinieze constant prețurile pentru serviciile oferite pasagerilor din aeroport.

Consiliul Concurenței a sancționat cu 6,9 milioane lei (aprox. 1,4 milioane euro) aceste companii in acest fel, concurența prin preț a fost restricționată, iar pasagerii din aeroport nu au avut posibilitatea de a plăti un preț mai mic decât cel stabilit în comun de toți cei din piață sau de a alege serviciile în funcție de preț.

Toți consumatorii care dețin bonul fiscal sau extrasul de card bancar de ahiziționare a diferitelor produse in perioada iunie 2019 – pana in prezent de la companiile ce au făcut obiectul acestor investigatii să se îndrepte de îndată către protecția consumatorilor în vederea depunerii unei sesizări pentru recuperarea daunelor material si morale.

Felicităm lucrătorii Consiliului Concurentei care au luat atitudine și apără interesele consumatorilor la standarde europene si ca au facut publica lista companiilor ce au facut obiectul acestor investigatii.

Protecția Consumatorilor nu înseamnă doar legislație, drepturi și obligații; înseamnă în primul rând bun simt, normalitate, moralitate și, mai ales, respectul între comerciant, producător, importator și client, în calitatea lui de consumator.

o9atitudine, pentru a fi cu adevărat responsabili pentru noi, pentru copiii noștrii, astfel ca împreună să fim cu adevărat consumatori și cetățeni europeni ! “

Sorin Mierlea – Presedinte InfoCons

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal