Suntem racordati la curent, adica energie electrica. Pare a fi un atribut de normalitate in secolul nostru, cu toate ca de multe ori si in multe localitati, mai ales cele rurale calitatea este foarte slaba, intreruperi frecvente, fluctuatii, dar din pacate inca multe localitati sau parti mici din localitati, au energie la o calitate mai slaba sau nu au energie electrica, si sunt inca in secolele trecute utilizind lampa.
Dar totusi pentru cei care au energie electrica si un contract de furnizare, oare este un contract citit ? Inteles ? Primim facturi, dar le intelegem ? Stim ce citim, si de ce platim cat platim ? Ne cunoastem obligatiile si drepturile de consumatori de energie electrica? Stim ca exista pe piata mai multe companii diferite de la care putem cumpara energie electrica ? Ca exista concurenta ? Exact ca si la telefonia mobila si fixa !
In 1990 era un singur furnizor de telefonie, astazi este o concurenta acerba, multe compani care ne ofera astfel de servicii si la fel este si in domeniul energiei electrice in anul 2016, este primul an in care pe piata de publicitate au aparut anunturi, clipuri video, la tv, radio, panotaj, ofertele companiilor de energie electrica.
Deci, nu uita:
1) poti sa ti schimbi compania cu care ai contract
2) citeste contractual
3) ai grija ce cumperi si la ce pret
4) ai drepturi
5) ai si obligatii
6) fii informat
InfoCons este alaturi de tine si am lansat primul centru de consiliere si informare pentru consumatorii de energie electrica. Poti apela direct la 021-9615, numar cu tarif normal in reteaua Telekom sau prin site-ul InfoCons, sectiunea reclamatii sau direct: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro