Marca Increderii simbol al increderii consumatorului – www.marca-increderii.ro – Programul National desfasurat sub egida InfoCons de Certificare a produselor si/sau serviciilor 5 ani de cand prima Companie romanesca de produse agro alimentare a obtinut Marca Increderii

  1. Acasă
  2. Comunicate de presă
  3. Marca Increderii simbol al increderii consumatorului – www.marca-increderii.ro – Programul National desfasurat sub egida InfoCons de Certificare a produselor si/sau serviciilor 5 ani de cand prima Companie romanesca de produse agro alimentare a obtinut Marca Increderii
Marca Increderii simbol al increderii consumatorului – www.marca-increderii.ro - Programul National desfasurat sub egida InfoCons de Certificare a produselor sisau serviciilor InfoCons Protectia Consumatorilor

InfoCons a initiat Programul in vederea eliberarii Certificatului de Utilizare a Marcii Programului National de Protectia Consumatorilor – Marca Increderii, in conformitate cu normele si standardele comunitare, Program ce se regaseste in majoritatea tarilor membre ale UE si nu numai prin Programe de evaluare, testare si promovare a produselor si serviciilor ce indeplinesc normativele pentru a da incredere cetateanului in calitatea lui de consumator.

Increderea consumatorilor in produsele si serviciile de pe piata din Romania, Europa dar si la nivel global in aceasta perioada este pusa la incercare iar consumatorii trebuie sa aleaga in cunostinta de cauza produse si servicii la standarde de calitate.

Citeste si: Crenvurști de pui – Ce s-a schimbat în ultimii 13 ani?

Marca Increderii aduce plus-valoare pentru produsele si serviciile de pe piata privata dar si autoritatilor publice care beneficiaza de o recunoastere reala cu privire la respectarea drepturilor din perspectiva protectiei consumatorilor cat si din punct de vedere al legislatiei nationale si europene.

Acest Program este o consecinta directa a aparitiei si valorificarii pe piata romaneasca a unor produse si servicii ale caror caracteristici nu se incadreaza in normele de securitate, igiena, performanta, fiabilitate, originalitate etc.

Prin acordarea Marcii Programului pentru produsele si/sau serviciile care intrunesc conditiile necesare satisfacerii si protejarii intereselor consumatorilor se doreste realizarea unei informari oportune a acestora in vederea constientizarii privind necesitatea achizitionarii de produse si servicii optime din punct de vedere calitativ.

Programul se axeaza pe conditiile cerute de normele referitoare la protectia consumatorului, din legislatia romaneasca si din reglementarile legale din cadrul Uniunii Europene.

Obiectivul acestui Program este de a promova, dezvolta si alinia produsele si serviciile de pe piata romaneasca ( si serviciile din administratia publica), la standardele cerute de pietele internationale.

Citeste si:Mișcarea de Protecția Consumatorilor – InfoCons a semnat un Protocol de Colaborare cu Ministerul Comerțului – Directoratul General pentru Protecția Consumatorilor și Supraveghere a Pieței din Turcia

Va aducem la cunostinta ca in prezent beneficiaza de Marca Programului numeroase societati, companii nationale, regii autonome, primarii, administratii nationale, institutii de invatamant si sanatate. Un numar insemnat de astfel de structuri sunt in curs de evaluare/reevaluare privind obtinerea/mentinerea Marcii Programului, dintre care amintim prima Companie (S.C. CRISTIM 2 PRODCOM S.R.L.) in domeniul produselor agro alimentare care a obtinut Certificarea Marca Increderii, ceea ce aduce un plus de incredere, trasabilitate, transparenta si nu in ultimul rand arata ca si companiile romanesti si Managementul acestora pot fi comparabile si de multe ori mult superior multor companii internationale.

Citeste si:Alertă InfoCons! 303 tipuri de măști neconforme dintre care 71 % sunt măști FFP2! Sănătatea populației este în siguranță?!

Rolul important al acestui Program consta in procesul continuu de pregatire al celor care il detin in vederea integrarii in structurile europene. Prioritatile procesului de integrare, incluse in cadrul acestui Program vizeaza protectia consumatorilor, informarea cetatenilor, promovarea produselor romanesti si lupta impotriva contrafacerilor dar mai ales cresterea gradului de incredere a cetateanului in piata nationala si in structurile de administratie si administrative ale statului.

Pentru mai multe informatii va rugam sa accesati site-ul: www.marca-increderii.ro.

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Meniu