Știați că practicile comerciale nu apar numai în etapa comercializări și a furnizării, ci și după ce a fost efectuată tranzacția?

Unele autorități naționale au afirmat că, indiferent dacă un comerciant a transmis o creanță unei părți terțe, activitățile de colectare a creanțelor trebuie să fie considerate practici comerciale post-vânzare, întrucât recuperarea datoriilor este direct legată de vânzarea sau furnizarea de produse

Ex: Un comerciant care utilizează bariere necontractuale, oneroase sau disproporționate pentru a împiedica un consumator să se îndrepte spre un alt furnizor de servicii.

Sursa: Practicile comerciale neloiale

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal