Protecția Consumatorului Telefon – Află unde poți suna pentru a afla cum poți depune o sesizare cu InfoCons Protecția Consumatorilor
Orice consumator are dreptul să fie respectat și protejat atunci când achiziționează un produs sau beneficiază de un serviciu. Din păcate, apar și situații în care bunurile sunt defecte, serviciile nu sunt prestate conform contractului sau apar practici comerciale înșelătoare. În astfel de cazuri, este important să știi că poți lua legătura cu Protecția Consumatorului și InfoCons inclusiv prin telefon, pentru a primi îndrumare despre cum să depui corect o sesizare.
InfoCons te informează – 17 E-uri intr-un baton proteic si pana la 36 grame zahar / 100 grame produs – Studiu InfoCons Protectia Consumatorilor
Unde poți suna pentru informații?
-
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) are linii telefonice la care poți apela pentru a cere informații sau pentru a fi direcționat către comisariatele județene. Aceste numere sunt publice pe site-ul oficial ANPC și diferă în funcție de județ.
-
Comisariatele Județene pentru Protecția Consumatorilor și Comisariatul pentru București-Ilfov – fiecare are numere de contact unde consumatorii pot suna pentru a solicita clarificări privind modul de depunere a unei reclamații.
-
Asociația InfoCons – oferă informații pentru membrii săi care doresc să afle pașii corecți pentru completarea și transmiterea unei sesizări.
InfoCons te informează – Ce sunt asiguratorii / societățile de asigurare ? Fii informat cu InfoCons Protecția Consumatorului de Asigurare
De ce să suni înainte?
Un apel telefonic te poate scuti de drumuri inutile și îți poate clarifica exact ce trebuie să conțină sesizarea ta. În plus, vei ști din start unde trebuie transmisă reclamația, astfel încât procesul să fie mai rapid și mai eficient.
InfoCons te sprijină cu informații clare și accesibile, pentru ca tu să fii un consumator activ și responsabil. Nu ezita să apelezi la Protecția Consumatorului, un simplu telefon îți poate deschide calea spre rezolvarea problemei tale!
InfoCons Protecția Consumatorilor te informează – Escrocheriile de tip romance scam – InfoCons protectia consumatorilor de securitate cibernetica – cyber security
* Articol realizat prin utilizarea ChatGPT
Semnătura : Departamentul InfoCons de Comunicare
InfoCons – Organizație Europeană pentru Protecția Consumatorului și Promovarea Programelor și Strategiilor , membră cu drepturi depline în Organizația Mondială Consumers International , membra fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori , având Secretariatul General în București, Bd. Mărășești , nr. 127-129 , sector 4, tel: 021/319.32.66 , mail : secretariat@infocons.ro , Protecția Consumatorului , Protecția Consumatorilor , Proprietate Intelectuală , Consumers Protection , Consumer Protection , Fii Un Exemplu , Dezvoltare Durabilă , Smart Deal , Green Deal , Alertă , Alerte , Telefonul Consumatorului , Telefonul Consumatorilor , Protecția Mediului , Alege Bine , Citește Eticheta , Ia Atitudine , Sănătate , Incredere , Trust , Sorin Mierlea , Cybersecurity , Securitate Cibernetică , Asigurare , Asigurat, Școală Profesională , Școală de Meserii , Reclamație Protecția Consumatorului , Aplicația InfoCons , Reclamație , Sesizare , ANPC , Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor



















