Cum depui o sesizare la Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații – ANCOM – Direcţia Regională Bucureşti ? InfoCons Protecția Consumatorilor te asigură !
Întâmpini probleme în domeniul comunicațiilor (telefonie, internet, servicii postale etc.), te poți adresa Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații – ANCOM – Direcţia Regională Bucureşti .
Date de contact și adresă – Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații – ANCOM – Direcţia Regională Bucureşti
- Număr de telefon : 0372 84 5001
- E-mail : registratura_drb@ancom.ro
- Adresă : Str. Lucian Blaga nr. 4, bloc M 110, tronson I, sector 3, Bucureşti
InfoCons te informează – Alertă InfoCons ! Atenție la ce măncați în Postul Adormirii Maicii Domnului , produse de post cu zeci de E-uri , sare și zahăr !
Cum poti depune o reclamație la Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații – ANCOM – Direcţia Regională Bucureşti ?
- Adresează-te în primă fază furnizorului.
Înainte de a formula o reclamație la ANCOM, asigură-te că te-ai adresat mai întâi furnizorului. Verifică informațiile sau documentele care se referă la serviciile contractate (contractul și anexele sale, procedura de soluționare a reclamațiilor, facturile de servicii emise, alte date relevante) și ține cont de termenul de răspuns al furnizorului la sesizarea ta, prevăzut în contractul încheiat.
- Adresează reclamația în scris.
În cazul nesoluționării sesizării adresate furnizorului reclamat, formulează o reclamație scrisă către autoritate. Este indicat ca aceasta să fie redactată într-un mod cât mai concis, clar și la obiect și să fie direct adresată autorității. Dacă dorești să te adresezi, în principal, altui destinatar (furnizor sau instituție), te rugăm să aștepți întâi răspunsul acestuia și apoi sa te adresezi ANCOM. Nu transmite doar corespondența pe care o ai cu furnizorul/altă instituție, (fără a explica situația reclamată).
InfoCons te informează – InfoCons despre asigurarea medicala de calatorie in strainatate – Protectia Consumatorilor te asigura !
- Descrie clar si la obiect problema cu care te confrunți.
În vederea investigării sesizării tale de către ANCOM, este important să comunici cât mai multe date și/sau informații relevante pentru a descrie situația reclamată. Pe lângă datele tale de identificare, datele despre relația ta contractuală cu furnizorul reclamat (codul de abonat, societatea reclamată, corespondența cu furnizorul etc.) sunt necesare pentru soluționarea reclamației tale. În multe cazuri, în lipsa unor astfel de informații nu se poate investiga problema cu care te confrunți! Totodată, ar fi util să spui și modul în care consideri soluționată sesizarea ta
InfoCons te informează – Proprietate intelectuala : Conferința EUIPO – OLAF privind bunurile de larg consum – InfoCons te informeaza
Semnătura : Departamentul InfoCons de Afaceri Interne
InfoCons – Organizație Europeană pentru Protecția Consumatorului și Promovarea Programelor și Strategiilor , membră cu drepturi depline în Organizația Mondială Consumers International , membra fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori , având Secretariatul General în București, Bd. Mărășești , nr. 127-129 , sector 4, tel: 021/319.32.66 , mail : secretariat@infocons.ro , Protecția Consumatorului , Protecția Consumatorilor , Proprietate Intelectuală , Consumers Protection , Consumer Protection , Fii Un Exemplu , Dezvoltare Durabilă , Smart Deal , Green Deal , Alertă , Alerte , Telefonul Consumatorului , Telefonul Consumatorilor , Protecția Mediului , Alege Bine , Citește Eticheta , Ia Atitudine , Sănătate , Incredere , Trust , Sorin Mierlea , Cybersecurity , Securitate Cibernetică , Asigurare , Asigurat, Școală Profesională , Școală de Meserii , Reclamații Județene , Municipiul București , Direcţia Regională Bucureşti , ANCOM



















