De la lansarea emisiunii SuperConsumatorul, in data de 24.11.2013 de-a lungul celor 5 editii care au fost difuzate in premiera duminica incepand cu ora 14.30 pe postul de televiziune TVR1 si redifuzata in diferite intervale orare pe posturile TVR International, TVRHD, SuperConsumatorul a beneficiat de interesul consumatorilor pentru acest tip de emisiune informativ – educativa pentru consumatori avand ca scop schimbarea atitudinii acestora atunci cand achizitioneaza diverse produse sau servicii.
SuperConsumatorul a avut un numar mediu de 313.000 de consumatori care au urmarit emisiunea, 2.861.000 de consumatori diferiti au vazut minim un minut din toate cele 5 editii, cota de piata a fost de 4.4% pe intervalul de difuzare iar pe ansamblu emisiunea a fost urmarita de 2.858.000 de consumatori.
In cadrul celor 5 editii a emisiunii SuperConsumatorul au fost dezbatutate si prezentate subiecte pe diferite teme: produsele de post – traditional vs industrial, testul lichidelor de parbriz, cumparaturile pentru Masa de Revelion, informatii utile privind achizitionarea decoratiunilor pentru Sarbatorile de Iarna, achizitionarea jucariilor, testul apelului telefonic catre numerele de telefon oferite de agentii economici pe ambalajul produselor ca si numere de telefon pentru consumatori, etc.
SuperConsumatorul este chiar domnul Sorin Mierlea – Presedinte al Asociatiei Nationale pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania.
Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din Romania – InfoCons, unica organizaţie din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociaţie de consumatori neguvernamentală, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct şi indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federaţiei Asociaţiilor de Consumatori.