Telefonul Consumatorului – Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor

Ai o problemă cu un produs sau garanția acestuia și nu poți obține o soluție amiabilă cu agentul economic?! Apelează la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor!

Telefonul Consumatorului Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor – 021 9551**

**Apelarea numărului 0219551 poate fi taxată în funcţie de tipul de abonament deţinut de consumator

Vrei să încerci să obții o soluție amiabilă prin intermediul Asociației InfoCons? Completează formularul online de sesizare.

Află numerele de contact ale Comisariatelor Județene pentru Protecția Consumatorilor aici.

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal