Studiu InfoCons cu privire la Mall-urile din Bucuresti

InfoCons, in parteneriat cu studentii Facultatii de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice, a realizat un studiu cu privire la mall-urile din capitala.

Mall-urile din Bucuresti sunt moderne, dezvoltate, ofera clientilor atat haine si accesorii de la designeri renumiti, cat si spatii de petrecere a timpului liber si divertisment precum cafenele, restaurante, cinema, Sali de fitness, etc.

Pentru studiul au fost alese 10 mall-uri din capitala, pentru a le analiza din punct de vedere al serviciilor si conditiilor oferite consumatorilor. Au fost identificate un set de caracteristici necesare unei experiente cat mai placuta, ce poate fi oferita consumatorilor de catre aceste centre.

  • Parcare mall

90% dintre mall-urile studiate au atat parcare subterana, cat si parcare exterioara. Dintre acestea, 44% au parcare subterana cu plata si 33% au parcare exterioara cu plata.

parcare

  • Toalete

Toate mall-urile studiate au toalete pentru barbati, femei si persoane cu dizabilitati, in timp ce doar 90% dintre acestea au si compartimente pentru mame cu copii si senzori pentru economisirea apei.

toalete

  • Garderoba mall

Doar 30% dintre mall-urile studiate detin o garderoba proprie. Acestea sunt: Baneasa Shopping City, Liberty Center si Promenada.

garderoba

  • Locuri de joaca

Toate cele 10 centre studiate au locuri de joaca cu plata, pentru copii.

  • Punct de informatii

Doar 70% dintre mall-uri au punct de informare.

punct_de_informatii

  • Bancomate/Banci

Bancile si bancomatele se afla in fiecare dintre centrele studiate.

  • Spatiu pentru fumatori

Numai 60% dintre centre au loc special amenajat pentru fumatori, in timp ce in restul se poate fuma numai in incinta anumitor cafenele si restaurante.

spatiu_fumatori

  • Afisare operator de date cu caracter personal pe site la sectiunea formular

80% dintre mall-urile studiate au formular cu afisare operator de date cu caracter persoanal pe site.

afisare_operator

InfoCons (www.infocons.ro), unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercita-le apelând 021 9615!

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal