Știați că… Achiziționarea apelor minerale naturale și apelor de izvor

Știați că…

  • Este recomandat să acordaţi o atenţie deosebită când cumpăraţi ape minerale naturale şi ape de izvor asupra modului de prezentare a ambalajului, asupra etanşeităţii recipientelor;
  • Este recomandat să acordaţi o atenţie deosebită aspectului produselor în ceea ce priveşte prezenţa suspensiilor care pot proveni de la nerespectarea temperaturilor de depozitare/expunere;

Citește și:

435 de operatori economici care comercializează pește și produse din pește, controlați de ANPC

  • Este recomandat să acordaţi atentie condiţiilor de depozitare, atât în magazinul de desfacere, cât şi la domiciliu atunci când producatorul impune condiţii în acest sens;
  • Este recomandat să citiţi cu atenţie înscrisurile de pe etichete şi cumpăraţi numai acel produs care corespunde preferinţelor şi necesităţilor dumneavoastră;
  • Este recomandat să ţineţi seama de gradul de mineralizare (înscris pe etichetă, in cazul apelor minerale naturale sub forma reziduului sec total), în special atunci când există restricţii medicale sau suferiţi de anumite boli;
  • Termenii `minerală` şi `carbogazosă` nu trebuie confundaţi; în general, apele minerale naturale au un conţinut de săruri minerale diferit de cel al apei potabile din reţea;
  • Apele cu conţinut de dioxid de carbon au un pH mai mic (aciditate sporită);

Citește și:

Safety Gate: Sistemul de alertă rapidă pentru produse nealimentare periculoase

  • Apele cu un continut de fluor mai mare de 1,5 mg/l nu sunt recomandate consumului regulat al sugarilor şi copiilor sub 7 ani;
  • Numai apa necarbogazoasă (plată) si cu o mineralizare de maximum 500 mg/l (`oligominerală` sau `slab mineralizată`) poate fi folosită la prepararea hranei sugarilor;
  • Refuzaţi produsele care prezintă data durabilităţii minimale modificată sau depaşită;
  • Păstrând bonul de casă la cumpărarea produselor alimentare puţeti proba achiziţia în cazul in care, în mod justificat, doriţi să reclamaţi calitatea/siguranţa unui produs.

Citește și:

Ești asigurat? Cum te-ai asigurat? Ai citit contractul de asigurare?

– Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!

– Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!

Nr. de tel – 021.9615 sau *9615

Whats App – 0732.008.969

Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal