Analiza comparativa a sesizarilor inregistrate de consumatori la A.N.P.C.P.P.S. Romania – InfoCons in lunile ianuarie si februarie 2014

In luna februarie 2014, raportat la luna ianuarie 2014, numericul sesizarilor avand ca obiect:

–  serviciile financiar – bancare:  a crescut cu 15.71%;

–  piata energiei electrice: a crescut cu 0.97%;

–  nerespectarea de catre agentii economici a termenilor si conditiilor de livrare a produselor : a scazut cu 6,76;

–  serviciile furnizate de operatorii de telefonie mobila : a scazut cu 14.57%.

 Sesizari depuse de consumatori in lunile ianuarie si februarie 2014 - InfoCons - Protectia Consumatorilor

Fig. 1 – Sesizari depuse de consumatori in lunile ianuarie si februarie 2014

– Analiza comparativa –

In lunile ianuarie si februarie ale anului 2014 consumatorii au depus la InfoCons – InfoCons, atat pe e-mail, la adresa: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro, direct prin site: www.protectia-consumatorilor.ro/reclamatii, la adresa postala: C.P.4, O.P.4, Sector 3, Bucuresti, cat si la numarul de telefon 0219615, sesizari pe urmatoarele domenii: banci, asigurari, garantii, telefonie mobila, produse alimentare, energie electrica si termica, practici comerciale incorecte, trafic aerian, servicii medicale si turistice etc.

Sesizari depuse de consumatori in luna ianuarie 2014 - InfoCons - Protectia Consumatorilor

Fig. 2 – Sesizari depuse de consumatori in luna ianuarie 2014

Metionam faptul ca in luna ianuarie 2014 la numarul unic de protectia consumatorilor 0219551 a fost inregistrat un numar total de 8588 de apeluri, iar in luna februarie un numar de 8417 de apeluri, intr-o scadere fata de luna decembrie 2013, in care s-a inregistrat un numar de 9031 de apeluri.

Sesizari depuse de consumatori in luna februarie 2014 - InfoCons - Protectia Consumatorilor

Fig. 3 – Sesizari depuse de consumatori in luna februarie 2014

InfoCons – InfoCons (www.protectia-consumatorilor.ro), unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor – membra fondatoare a Federatiei Asociatiilor de Consumatori.

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal