InfoCons vă prezintă situația reclamațiilor pentru luna August 2020.

Un top al celor mai reclamate subiecte de consum în aceasta luna este constituit din următoarele domenii:

Practici comerciale – 39.72%
Servicii Turism – 31.21%
Telecomunicatii – 21.99%
Achizitii online – 19.15%
Utilitati – 19.15%
Garantii – 12.06%
Produse alimentare – 12.06%
Pandemie-Covid19 – 10.64%
Servicii postale si de curierat – 7.09%
Servicii bancare – 5.67%
Auto – 4.26%
Asigurari – 2.13%
Servicii medicale – 2.13%
Asociatia de proprietari – 1.42%
Protectia mediului – 1.42%
Servicii ingrijire personala – 1.42%
Jocuri de noroc – 0.71%
Produse nealimentare- 0.71%
Servicii nebancare – 0.71%
Servicii publice – 0.71%
Transport – 0.71%

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal