Situatie reclamatii inregistrate la A.N.P.C.P.P.S. Romania – InfoCons in luna iulie 2015

Situatie reclamatii iulie 2015

Pentru ca este inceput de luna, InfoCons – InfoCons, va prezinta situatia reclamatiilor pentru luna iulie 2015.

Un top al celor mai reclamate subiecte de consum din luna Iulie 2015 este format din:

Credite si carduri de credit : 21%

Servicii de telefonie mobila : 14%

Furnizori de energie : 13%

Pachete de Vacanta : 10%

Haine, incaltaminte si accesorii : 5%

Cultura si divertisment : 4%

Abonamente TV :5%

Altele : 4%

Transport terestru : 2%

Transport feroviar : 2%

InfoCons – InfoCons (www.protectia-consumatorilor.ro), unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor – membra fondatoare a Federatiei Asociatiilor de Consumatori.

 

Fii INFORMAT! IA ATITUDINE – 0219615

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal