Situatie reclamatii inregistrare la InfoCons in perioada 17- 23 august 2015

reclamatii_17-25.08.2015

Pentru ca este inceput de saptamana, InfoCons – InfoCons, va prezinta situatia reclamatiilor inregistrare in perioada 17-23 august 2015.

Mai jos regasiti situatia din punct de vedere al domeniului reclamatiilor inregistrare de InfoCons in perioada 17 -23 august 2015 :

Credite si carduri de credit : 23%

Servicii de telefonie mobila : 23%

Furnizori de energie : 18%

Intretinerea si repararea vehiculelor : 12%

Servicii de internet : 6%

Produse mentenanta : 6%

Institutii publice : 6%

Altele : 6%

InfoCons – InfoCons – o9atitudine ! – InfoCons (www.protectia-consumatorilor.ro), unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor.

Ia atitudine! Cunoaste-ti drepturile si exercita-le apeland 021 9615!

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal