Pentru ca este inceput de saptamana, InfoCons – InfoCons, va prezinta situatia reclamatiilor inregistrare in perioada 17-23 august 2015.
Mai jos regasiti situatia din punct de vedere al domeniului reclamatiilor inregistrare de InfoCons in perioada 17 -23 august 2015 :
Credite si carduri de credit : 23%
Servicii de telefonie mobila : 23%
Furnizori de energie : 18%
Intretinerea si repararea vehiculelor : 12%
Servicii de internet : 6%
Produse mentenanta : 6%
Institutii publice : 6%
Altele : 6%
InfoCons – InfoCons – o9atitudine ! – InfoCons (www.protectia-consumatorilor.ro), unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor.
Ia atitudine! Cunoaste-ti drepturile si exercita-le apeland 021 9615!