SINGURANȚA CETĂȚEANULUI CONSUMATOR! SCRISOARE DESCHISA ADRESATA AUTORITATILOR PUBLICE DIN ROMANIA

Scrisoare deschisă către : Președinția României, Guvernul României, Secretariatul General al Guvernului, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului, Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei, Banca Nationala a Romaniei, Autoritatea de Supraveghere Financiara, Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Telecomunicatii, Consiliul Concurentei

Solicitam Presedintelui Romaniei, Primului – ministru, Secretariatului General al Guvernului, Ministrilor, Prefectilor, Presedintilor de Consilii Judetene, Conducatorilor Autoritatilor Publice din Romania, Parlamentarilor, sa ia act si la 32 de ani de la Revolutie, la 1 an de la declansarea pandemiei, Romania sa nu mai fie fruntasa in statisticile europene cu privire la calitatea vietii mediocre si sa avem sansa de a avea produse si servicii care sa ne aduca imunitate, sanatate si o calitate a vietii mai buna :

Solicitam in mod public autoritatilor publice de stat ce au in atributii protectia consumatorilor, pacientilor, contribuabililor, asiguratilor, cetatenilor din Romania , transparentizarea prin publicarea clara si fara echivoc a agentilor economici ce au facut obiectul controalelor, a masurilor dispuse raportate la fiecare operator economic in parte, doar in cazul controalelor ce au ramas definitive, pentru ca fiecare consumator, pacient, contribuabil, asigurat, cetatean sa poata la randul sau sa sanctioneze o practica comerciala neechitabila deoarece doar impreuna avem o sansa reala de crestere a calitatii vietii pentru consumator, pacient, contribuabil, asigurat, cetatean de a deveni cu adevarat cetateni europeni. Toate acestea care de fapt reprezinta normalitatea, sa nu fie doar un slogan ci sa se regaseasca in viata de zi cu zi.

InfoConsAsociatie Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania sub egida Federației Asociațiilor de Consumatori in luna dedicata protectiei consumatorilor, 15 Martie fiind Ziua Mondiala a Protectiei Consumatorilor, pentru apararea, respectarea drepturilor si informarea consumatorilor in calitatea lor de: pacienti, contribuabili, asigurati, cetateni, la 1 an de la declansarea pandemiei in Romania,.

‘’ Haideți să luăm atitudine adoptând o9atitudine! Depinde de noi să luăm atitudine și să fim uniți, să fim informați, să fim atenți, să fim cu o9atitudine! Sănătatea este în mâinile noastre și decizia ne aparține! Trebuie să luăm aceste decizii atât pentru noi, copii noștri, părinții noștri cât și pentru toți cei din jurul nostru! Doar uniți putem trece mai ușor peste această perioadă dificilă din toate punctele de vedere!”

Sorin MierleaPresedinte InfoCons

Sperăm că se va lua act de toate aspectele menționate mai sus, având în vedere că trecem printr-o perioadă dificilă iar acesta este un subiect extrem de sensibil intr-o perioadă grea pentru consumatorul și cetățeanul român .

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal