Deși cei mici încă se bucură de vacanță, iar gândurile legate de școală sunt departe de ei, sezonul `back-to-school` începe în curând în magazine. Această perioadă este a doua cea mai aglomerată din an, după sezonul cumpărăturilor de Crăciun. InfoCons vă prezintă câteva sfaturi pentru a `supraviețui` cu succes unui nou sezon de cumpărături.

Citește și:

– Reguli de închiriere a unui automobil

  1. Nu vă grăbiți. Nu trebuie să fiți presați să cumpărați fiecare obiect de pe lista de rechizite a copilului dumneavoastră înainte de prima zi de școală. Întrebați profesorii care sunt obiectele de care vor avea nevoie imediat, și cumpărați restul rechizitelor mai târziu. Veți avea oferte mai bune la sfârșitul lunii septembrie/începutul lunii octombrie. De asemenea, hainele groase pot fi cumpărate în octombrie sau chiar noiembrie, deoarece temperaturile ridicate se vor înregistra și în marea parte a lunii septembrie.
  2. Planificați-vă cumpărăturile. Fixați-vă un buget înainte de a merge în magazine, și ar fi foarte bine să faceți un inventar al lucrurilor pe care le aveți deja acasă înainte de a pleca, pentru a evita eventuale cumpărături inutile.
  3. Deși să cumpărați online este mult mai ușor și vă permite să economisiți mai mult timp, ați putea plăti mai mult pentru costurile de livrare. Încercați să găsiți ce aveți nevoie prin magazine înainte de a alege internetul.
  4. În cazul electronicelor (lapopuri, telefoane etc), nu trebuie să vă aruncați la cele mai scumpe și mai noi modele. Puteți achiziționa un model mai vechi, la un preț mai scăzut și care să corespundă nevoilor copilului dumneavoastră. De asemenea, o alegere bună ar putea fi produsele resigilate, care se găsesc de multe ori la prețuri reduse și se află într-o condiție foarte bună.

Sursa: consumerreports.org.

Citește și:

– Reducerea energiei aparatelor electrocasnice

– Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!

– Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!

Nr. de tel – 021.9615 sau *9615

Whats App – 0732.008.969

Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal