Sfaturi pentru consumatorii de servicii de agreement, la ștranduri și piscine

  1. Acasă
  2. Comunicate de presă
  3. Sfaturi pentru consumatorii de servicii de agreement, la ștranduri și piscine
– Să ia la cunoștință și să respecte regulamentul de ordine interioară al locației, care trebuie să fie afișat la loc vizibil
– Să folosească piscine care sunt prevăzute cu:
✔ Spații ce conțin substanțe dezinfectante (înainte de intrarea în piscină)
✔ Mână curentă pentru treptele de acces în bazin
✔ Bară de susținere și protecție în bazin
✔ Existența unui disc de culoare albă, în partea inferioară a bazinului, care indică gradul de limpiditate a apei, care dă indici despre modul de primenire al apei și despre existența unu grad ridicat de clor rezidual (dacă discul este opacifiat sau nu este vizibil)
✔ Inscripționări privind adâncimea bazinului în zona de îmbăiere
✔ Cabine de schimb (vestiare)
✔ Dușuri
✔ Grupuri sanitare
✔ Lista cu prețuri și tarife practicate.
Consumatorii trebuie:
– Să identifice supraveghetorii/salvamarii, pentru a apela la aceștia în caz de necesitate;
– Să se informeze despre existența unui punct de prim ajutor medical sau a unui contract cu o instituție medicală de acordare a primului ajutor;
– Să nu consume apă din surse despre care nu au fost informați că sunt potabile.
.
Nu se recomandă îmbăierea persoanelor:
– Care suferă de afecțiuni dermatologice;
– În stare de ebrietate;
– Care prezintă pericol de șoc hipotermic, în cazul îmbăierii.
Se recomandă ca ochii să nu fie menținuți deschiși, în timpul îmbăierii, decât în cazul folosirii unor ochelari de protecție.
Sursa :ANPC

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Meniu