Este unul din drepturile tale de bază în calitate de consumator online și nu este nevoie să precizezi un motiv. Trebuie doar să informezi vânzătorul în termen de 14 zile și să trimiți produsul înapoi – este dreptul tău. Există și excepții: nu poți returna produse consumabile, cum ar fi alimente, software-uridescărcate sau produse personalizate.

Citește și:

Expediere și livrare- Bunuri deteriorate

Nu poți doar să ‘’împrumuți’’ o haină, să o porți și să o returnezi. Dar în afară de aceste excepții, POŢI să returnezi produsul achiziționat și ai instrumente disponibile de care te poți folosi. Reține faptul că, în cazul în care vânzătorul nu te-a informat cu privire la dreptul de retragere, acesta este prelungit cu 12 luni începând de la data sfârșitului perioadei inițiale de retragere.

Sursa: Europa. eu

Citește și:

Ești asigurat? Cum te-ai asigurat? Ai citit contractul de asigurare?

– Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!

– Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!

Nr. de tel – 021.9615 sau *9615

Whats App – 0732.008.969

Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal