Reprezentanții InfoCons participa la conferința internațională `Managementul Integrat al Calității pentru Destinațiile Turistice: Cheia pentru competitivitate`.

Reprezentanții InfoCons participa astăzi, 23 Iunie 2016, la conferința internațională `Managementul Integrat al Calității pentru Destinațiile Turistice: Cheia pentru competitivitate`.

La eveniment sunt invitați înalți oficiali ai statelor membre ale Organizației Mondiale a Turismului, consultanți și experți ai Organizației Mondiale a Turismului, înalți oficiali români, reprezentanți mass media, reprezentanți ai industriei turistice din România și ai autorităților publice locale.

Este unanim recunoscut faptul că multe dintre destinațiile turistice se confruntă cu provocări semnificative în ceea ce privește dezvoltarea durabilă pe termen lung într-o piață tot mai competitivă,calitatea fiind un vector de creștere în sectorul turismului.Acesta nu este doar unul dintre factorii cheie care influențează competitivitatea destinației, dar este de asemenea, un instrument de management, operațional și de percepție pentru industria turistică. Prin urmare o abordare din perspectiva ‘managementului integrat al calității’ trebuie evidențiată ca fiind una dintre prioritățile în planificarea strategică pe termen lung a oricărei Organizații de Management al Destinației la nivel național și regional, cu scopul final de a îmbunătăți performanța.

Scopul conferinței este să asigure o viziune de ansamblu a managementului integrat al calității pentru destinațiile turistice, explorarea unei platforme interdisciplinare privind modul în care să lanseze și să pună în aplicare sisteme de calitate ale destinației, cu implicarea tuturor părților interesate, schimbul de experiență și de bune practici cu privire la modul de a construi cultura de calitate a destinației, precum și prezentarea unor instrumente de gestionare și monitorizare.

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!*

*Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal