Domnul Sorin Mierlea va participa la conferinta `Relația cu consumatorul de servicii financiare`

Domnul Sorin Mierlea, Președinte InfoCons, va participa astăzi, 10 Martie, în calitate de speaker la conferinta `Relația cu consumatorul de servicii financiare` organizată de Oxygen Events cu sprijinul: Consiliului Patronatelor Bancare din România, Asociației Române a Băncilor, MasterCard și al Băncii Transilvania.

Conferința are 2 sesiuni extrem de punctuale și importante: prima sesiune se referă atât la posibile efecte și consecințe ale Legea Dării în Plată cât și la noile reglementări promovate de ANPC care vor intra în vigoare în această lună și vor avea impact asupra relației dintre clienți și bănci iar cea de a doua sesiune dedicată recâștigării încrederii și îmbunătățirii relației cu consumatorii de servicii financiare.

În cadrul conferinței vor mai lua cuvântul:

Alexandru Păunescu, președinte SAL

Bogdan Pandelică, președinte ANPC

Bogdan Pleșuvescu, director Direcția juridică Banca Transilvania

Bogdan Preda, secretar general CPBR

Călin Rangu, director Direcția Protecția Consumatorului din ASF

Cosmin Vladimirescu, Country Manager pentru România&Moldova MasterCard

Florin Dănescu, președinte executiv ARB

Gabriela Folcuț, director Comunicare ARB

Mircea Coșea profesor universitar

Monica Dudian, prof.univ. ASE

Paul Anghel, director general ANPC

Stan Târnoveanu, avocat

InfoCons (www.infocons.ro), unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal