Unde poti face o reclamatie ANPC în județul Teleorman ?

Dacă întâmpini probleme cu un produs sau serviciu în județul Teleorman , ai posibilitatea de a face o reclamație la: Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Teleorman

Date de contact si adresa ANPC, Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Teleorman ?

  • Adresa: Alexandria, şos. Turnu Măgurele nr. 12, cod 140003
  • Tel.: 0247/312.643

Sau adresează-te organizațiilor de protectia consumatorilor, ori direct la noi prin intermediul secțiunii „Contul Meu” pe care o regăsești pe prima pagina a site-ului nostru, în partea dreaptă-sus.

Cum poti face o reclamatie la ANPC Teleorman ?

Pentru a face o reclamatie în judetul Teleorman la Protectia Consumatorilor, trebuie să completezi în prealabil un formular cu următoarele informații:

  • Datele tale pentru a putea fi contactat ulterior:
  • Nume și Prenume
  • Adresa de e-mail
  • Număr de telefon
  • Adresă
  • Datele de identificare ale comerciantului:
  • Operator Economic;
  • CUI;
  • Adresa Punct de Lucru (Strada și Numărul);
  • Județ Operator Economic;
  • Data Achiziționăriiț
  • Modalitatea Cumpărării  (Direct, Online);
  • Birou de Reclamații:
    • Produse și Servicii Alimentare;
    • Bunuri Nealimentare;
    • Prestări Servicii;
    • Produse si Servicii Financiar Bancare;
    • Birou Control și Supraveghere Alimentație Publică.
  • Dovada Adresării Operatorului Economic
  • În această sectiune trebuie sa completezi sau să atasezi raspunsul operatorului economic cu privire la problema pe care ai intampinat-o cu produsul sau serviciul achizitionat.
  • Detalii cu privire la aspectele reclamate
  • În această secțiune poți complete orice detaliu pe care il consideri relevant in intelegerea problemei reclamate. De asemenea, poti atasa in format PDF informatii din pagini web sau e-mail.
  • Pretentiile tale
  • Inlocuire;
  • Returnare;
  • Reparare;
  • Reziliere;
  • Documente probatorii. În această sectiune poti încărca documentele justificative in format PDF sau imagine:
    • Factură/Bon Fiscal/ Chitanță;
    • Contract;
    • Certificat de Garanție;
    • Dovada Adresării Operatorului

 

Reclamatia pentru protectia consumatorilor în județul Teleorman se poate redacta si transmite online sau  prin posta electronica/ e-mail.

Cine poate depune o reclamatie la Protecția Consumatorilor în Teleorman ?

Reclamația la protecția consumatorilor poate fi depusă doar de persoanele fizice. Dacă ai întâmpinat probleme ca persoană juridică, atunci acestea nu intră în sfera de competențe a autoriății.

Ce trebuie să faci înainte de a depune o reclamație la Protecția Consumatorilor Teleorman ?

Înainte de a depune o sesizare, asigură-te că  te adresezi în scris operatorului economic. Dacă operatorul economic nu îți oferă niciun răspuns la adresa transmisă sau consideri că răspunsul primit încalcă drepturile conferite de lege, atunci puteți depune o reclamație alături de adresa transmisă, răspunsul primit și documentele justificative (bon fiscal, chitanță, factură, contract, certificat de garanție).

Pentru mai multe informații privind Protectia Consumatorilor, nu ezita să consulți site-ul nostru AICI.

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal