Primaria Municipiului Pitesti – Domnul CRISTIAN GENTEA – Primar – InfoCons protectia consumatorilor te informeaza

Primaria Municipiului Pitesti – Domnul CRISTIAN GENTEA – Primar – InfoCons protectia consumatorilor te informeaza

CRISTIAN GENTEA

Primar

Adresa de corespondentă:
Bd Republicii nr.71, Piteşti, Judeţul Argeş
Cetățenie: Română
Telefon: +40.248.212.601
Fax: +40.248.212.166
Email: primaria@primariapitesti.ro

Curriculum Vitae Primar Cristian GENTEA – Primaria Municipiului Pitesti , judetul Arges AICI 

 

PROCEDURĂ AUDIENȚE CETĂȚENI

 Înscrierea în audiență la Primaria Municipiului Pitesti

• Se face la ghișeele Compartimentului de Relații Publice – CIC, prin completarea Cererii – tip sau online, prin accesarea formularelor digitale, disponibile în curând pe site-ul instituției;
• Audienţele pot fi acordate doar în cadrul unei întâlniri programate;
• Înscrierea în audiență se face doar pentru probleme care intră în competența Primăriei Pitești şi care pot fi soluţionate în cadrul legal de către executivul instituției. Motivele audienței;
• Pentru solicitarea unei audiențe la Primăria Pitești este necesar ca persoana să facă dovada faptului că a depus, anterior, o cerere căreia i s-a răspuns negativ. De asemenea, pot solicita audiență persoanele cărora nu li s-a răspuns cererilor în termen legal;
• Motivul solicitării audienței trebuie să fie real și clar exprimat, formulările generale cum ar fi „probleme personale” nefiind acceptate.

Citeste si : InfoCons Protecția Consumatorului : Alimentele ultraprocesate cu cel mai mare impact asupra sănătății – Opinia Doamnei Prof. Dr. Ing. Nastasia Belc

Ordinea solicitării audiențelor la Primaria Municipiului Pitesti

1. Șeful/directorul departamentului de specialitate din Primăria Pitești, de competența căruia este problema care face obiectul solicitării audienței;
2. Viceprimarii, Administratorul public sau Secretarul general al Primăriei – în aceste cazuri este necesar ca persoana să facă dovada faptului că a fost în audiență la șeful/directorul departamentului în competența căruia intră soluționarea problemei care face obiectul solicitării audienței;
3. Primarul municipiului Pitești – va oferi audiențe persoanelor care fac dovada faptului că au fost în audiență la unul dintre viceprimari.
NOTĂ: Timpul alocat fiecărei audiențe este de maximum 20 de minute.

Răspunsul la audiență la Primaria Municipiului Pitesti

• Se va comunica, la cerere, în scris, în termen de maximum 10 zile lucrătoare de la data în care a avut loc audienţa, prin: poştă, email sau prin ridicare de la Centrul de informare pentru cetăţeni;
• În toate cazurile, după efectuarea audienței, rezoluția dată va fi completată în modulul de audiențe, sistemul intern de management al documentelor, pentru a exista o evidență exactă și cu privire la modul de soluționare.

PROGRAM AUDIENȚE la Primaria Municipiului Pitesti

• Primar: CRISTIAN GENTEA – Joi, ora 08:00

Istoricul Primăriei Municipiului Pitesti

Este un fapt istoric cert că fiecare asociere umană şi-a stabilit reprezentanţi şi reguli pentru relaţiile dintre oameni.  Prima atestare documentară a Piteştilor, după cum se ştie, datează din 20 mai 1388, însă mărturiile arheologice care atestă existenţa unor aşezări pe acest teritoriu sunt mult mai vechi. Piteştii sunt numiţi oraş al domniei în mai multe documente în secolul al XVI-lea. Începând cu secolul al XV-lea, avem documente care atestă raporturile de comerţ dintre negustorii piteşteni şi oraşele Sibiu şi Braşov.

Aşezarea făcea legătura între estul şi vestul ţării, de la Bucureşti spre Craiova şi, de asemenea, din Giurgiu, spre Câmpulung şi Braşov. Fără doar şi poate, în toată această vreme, în pofida lipsei documentelor scrise, Piteştii au avut o formă de conducere. De asemenea, pentru că era oraş al domniei, autonomia şi atribuţiile conducătorilor ei erau limitate de influenţa slujbaşilor domneşti. Nici veniturile conducerii oraşului nu erau foarte numeroase, timp de secole marile construcţii şi amenajări fiind realizate cu ajutorul locuitorilor oraşului.  Realitatea aceasta este caracteristică întregii ţări, nu doar Piteştilor.

Sursa info si foto : Primaria Municipiului Pitesti 

InfoCons – Organizație Europeană pentru Protecția Consumatorului și Promovarea Programelor și  Strategiilor  membră cu drepturi  depline în Organizația Mondială Consumers International , membra fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori , având   Secretariatul General în București, Bd. Mărășești , nr. 127-129 , sector 4, tel: 021/319.32.66 , mail : secretariat@infocons.ro ,  Protecția Consumatorului ,   Protecția Consumatorilor ,  Proprietate Intelectuală ,  Consumers Protection , Consumer Protection , Fii Un Exemplu , Dezvoltare Durabilă ,   Smart Deal , Green Deal , Alertă , Alerte  , Telefonul Consumatorului ,  Telefonul Consumatorilor , Protecția Mediului , Alege Bine , Citește Eticheta , Ia Atitudine , Sănătate , Incredere , Trust , Sorin Mierlea , Cybersecurity , Securitate Cibernetică , Arges, Primarie, Primar, CV Primar , Pitesti 

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Te-ar putea interesa și