Să le punem la dispoziție cetățenilor o nouă generație de tehnologii

Protecția datelor

Comisia Europeana promite reformarea normelor în materie de protecție a datelor pentru a le oferi cetățenilor mai mult control asupra datelor lor cu caracter personal și pentru a ajuta întreprinderile.

Datorită normelor mai stricte privind protecția datelor, persoanele au mai mult control asupra datelor lor, iar întreprinderile concurează de pe picior de egalitate.

Facilitarea accesului consumatorilor și al întreprinderilor la produse și servicii on-line

Comisia Europeană descompune barierele online, astfel încât oamenii să poată beneficia de acces deplin la toate bunurile și serviciile oferite online de întreprinderile din UE. Încetarea barierelor transfrontaliere nejustificate, facilitarea livrărilor de pachete transfrontaliere mai ieftine, protecția drepturilor clienților online și promovarea accesului transfrontalier la conținut online sunt pietrele de temelie ale strategiei digitale pentru piața unică.

Un mediu în care rețelele și serviciile digitale se pot dezvolta

Piața unică digitală își propune să creeze condiții potrivite pentru ca rețelele și serviciile digitale să înflorească. Infrastructurile și serviciile de mare viteză, sigure și de încredere vor fi susținute de condițiile de reglementare potrivite.

Serviciile digitale inovatoare necesită un mediu adecvat pentru a prospera. Comisia creează condiții pentru infrastructuri avansate, condiții de reglementare adecvate pentru investiții în rețele digitale și condiții de concurență echitabile pe piață.

Transformarea sectorului digital în factor de creștere economică

Se încurajează economia, întreprinderile și forța de muncă pentru a se valorifica la maximum avantajele digitalizării.

Strategia pieței unice digitale va maximiza potențialul de creștere al economiei digitale europene și al societății sale, astfel încât fiecare european să se poată bucura de beneficiile sale depline.

Economia și societatea Europei trebuie să profite la maxim de era digitală.
47% din populația UE nu este calificată în mod corespunzător digital, totuși, în viitorul apropiat, 90% din locurile de muncă vor necesita un anumit nivel de competențe digitale.

Sursa: Europa.eu

Citește și:

– Șase produse esențiale pentru nou-născuți – și când să le cumpărați

– Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!

– Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!

Nr. de tel – 021.9615 sau *9615

Whats App – 0732.008.969

Mail: reclamații@protecția-consumatorilor.ro

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal