Poliția din Scoția a lansat o nouă campanie, în parteneriat cu Oficiul Proprietății Intelectuale din Marea Britanie, având ca scop conștientizarea consumatorilor cu privire la achizițiile online.
Știați care sunt top 6 cele mai risipite alimente!
Principalul punct de atracție al campaniei îl reprezintă un `game show` animat, creat de Poliția din Scoția pentru a evidenția pericolele achizițiilor online fără a te asigura în prealabil că datele tale personale vor fi în siguranță. Situațiile prezentate în clipurile animate vorbesc despre cazuri reale cu care s-au confruntat ofițerii din Scoția.
InfoCons vă pune la dispoziție clipurile realizate în cadrul campaniei, pentru a spori atenția consumatorilor atunci când aceștia doresc să întreprindă achiziții online.
Marca Increderii simbol al increderii consumatorului
În cel de-al treilea episod, vedem cazul unei tinere care nu a găsit pălăria dorită pe site-ul unui magazin cunoscut, așa că a decis să o cumpere de pe un alt site, înregistrat cu un domeniu local. După ce i-a fost confirmată comanda însă, a descoperit că produsul era livrat din Asia, iar când a dorit să contacteze un reprezentant al magazinului, a descoperit că pe site nu existau niciun fel de date de contact. Datele personale ale tinerei au fost ulterior folosite pentru crearea unor site-uri false, care vindeau produse contrafăcute.
– Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!
– Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!
Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!