Program Național desfășurat sub egida InfoCons de Certificare a produselor și/sau a serviciilor
InfoCons a inițiat Programul în vederea eliberării Certificatului de Utilizare a Mărcii Programului Național de Protecția Consumatorilor – Marca Încrederii, în conformitate cu normele și standardele comunitare, Program ce se regăsește în majoritatea țărilor membre ale UE și nu numai prin Programe de evaluare, testare și promovare a produselor și serviciilor ce îndeplinesc normativele pentru a da încredere cetățeanului în calitatea lui de consumator.
Încrederea consumatorilor în produsele și serviciile de pe piața din România, Europa dar și la nivel global în această perioadă este pusă la încercare, iar consumatorii trebuie să aleaga în cunoștință de cauză produse și servicii la standarde de calitate.
Prin acordarea Mărcii Programului pentru produsele și/sau serviciile care întrunesc condițiile necesare satisfacerii și protejării intereselor consumatorilor se dorește realizarea unei informări oportune a acestora în vederea conștientizării privind necesitatea achiziționării de produse și servicii optime din punct de vedere calitativ.
Ca urmare a întrunirii criteriilor de evaluare cele mai recente produse aparținând S.C. CRISTIM 2 PRODCOM S.R.L. ce au obținut Certificatul privind dreptul de Utilizare a Mărcii Încrederii sunt:
- Salam Sinaia
- Salam Bănățean
- Salam Pocoava
- Salam Napoli
- Salam Pontic
- Salam Ardelenesc
- Salam Milano
- Salam Chorizo
- Salam de Sibiu
- Mușchi Azuga
- Mușchi Țigănesc
- Bacon
- Rulada curcan
- Șunculiță țărănească
- Costiță afumată
- Jambon
- Slăninuță haiducească
- Kaizer afumat
- Specialitate piept pui presat
- Piept pui afumat extra
- Mușchi file
- Șuncă de casă
- Slănină cu boia
Un număr însemnat de astfel de structuri sunt în curs de evaluare/reevaluare privind obținerea/menținerea Mărcii Programului.