Marca Încrederii simbol al încrederii consumatorului – www.marca-increderii.ro

Program Național desfășurat sub egida InfoCons de Certificare a produselor și/sau a serviciilor

InfoCons a inițiat Programul în vederea eliberării Certificatului de Utilizare a Mărcii Programului Național de Protecția Consumatorilor – Marca Încrederii, în conformitate cu normele și standardele comunitare, Program ce se regăsește în majoritatea țărilor membre ale UE și nu numai prin Programe de evaluare, testare și promovare a produselor și serviciilor ce îndeplinesc normativele pentru a da încredere cetățeanului în calitatea lui de consumator.

Încrederea consumatorilor în produsele și serviciile de pe piața din România, Europa dar și la nivel global în această perioadă este pusă la încercare, iar consumatorii trebuie să aleaga în cunoștință de cauză produse și servicii la standarde de calitate.

Prin acordarea Mărcii Programului pentru produsele și/sau serviciile care întrunesc condițiile necesare satisfacerii și protejării intereselor consumatorilor se dorește realizarea unei informări oportune a acestora în vederea conștientizării privind necesitatea achiziționării de produse și servicii optime din punct de vedere calitativ.

Ca urmare a întrunirii criteriilor de evaluare cele mai recente produse aparținând S.C. CRISTIM 2 PRODCOM S.R.L. ce au obținut Certificatul privind dreptul de Utilizare a Mărcii Încrederii sunt:

  • Salam Sinaia
  • Salam Bănățean
  • Salam Pocoava
  • Salam Napoli
  • Salam Pontic
  • Salam Ardelenesc
  • Salam Milano
  • Salam Chorizo
  • Salam de Sibiu
  • Mușchi Azuga
  • Mușchi Țigănesc
  • Bacon
  • Rulada curcan
  • Șunculiță țărănească
  • Costiță afumată
  • Jambon
  • Slăninuță haiducească
  • Kaizer afumat
  • Specialitate piept pui presat
  • Piept pui afumat extra
  • Mușchi file
  • Șuncă de casă
  • Slănină cu boia

Un număr însemnat de astfel de structuri sunt în curs de evaluare/reevaluare privind obținerea/menținerea Mărcii Programului.

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal