Într-o reclamă se pare că sunt prezentate într-un mod exagerat proprietățile unui produs. Aceasta poate fi considerată ca o reclamă înşelătoare?

Reclamele au limitele lor. Acestea nu ar trebui să inducă în eroare un consumator obişnuit sau să ascundă natura adevărată a produsului.

Citește și:

Safety Gate: Sistemul de alertă rapidă pentru produse nealimentare periculoase – InfoCons

Ce e de făcut

Cum poţi să-ţi aperi #yourEUright în calitate de cumpărător european? Consultă secțiunea Contract Information pentru a afla mai multe detalii referitoare la drepturile tale atât înainte cât şi după achiziționarea produsului. Pentru achizițiile online una dintre opțiuni este soluționarea online a litigiilor. De asemenea, te poţi adresa la organizația națională de protecţie a consumatorilor.

Sursa:Europa.eu

Citește și:

Ești asigurat? Cum te-ai asigurat? Ai citit contractul de asigurare?

– Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!

– Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!

Nr. de tel – 021.9615 sau *9615

Whats App – 0732.008.969

Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal