Reclamele au limitele lor. Acestea nu ar trebui să inducă în eroare un consumator obişnuit sau să ascundă natura adevărată a produsului.
Safety Gate: Sistemul de alertă rapidă pentru produse nealimentare periculoase – InfoCons
Cum poţi să-ţi aperi #yourEUright în calitate de cumpărător european? Consultă secțiunea Contract Information pentru a afla mai multe detalii referitoare la drepturile tale atât înainte cât şi după achiziționarea produsului. Pentru achizițiile online una dintre opțiuni este soluționarea online a litigiilor. De asemenea, te poţi adresa la organizația națională de protecţie a consumatorilor.
Sursa:Europa.eu
– Ești asigurat? Cum te-ai asigurat? Ai citit contractul de asigurare?
– Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!
– Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!
Nr. de tel – 021.9615 sau *9615
Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro