Termenul de instalare a serviciului de televiziune trebuie să fie specificat în contractul pe care l-ai încheiat. De obicei, în contract este precizat un termen maxim în care furnizorul îți va instala/activa serviciul. Acesta îți poate instala/activa serviciile mai repede, însă te sfătuim să iei în calcul termenul prevăzut în contract întrucât doar în cazul depășirii acestuia poți depune o reclamație sau poți solicita despăgubiri.
În cazul în care furnizorul nu respectă termenele din contract, transmite-i o reclamație prin mijloacele indicate în Procedura de soluționare a reclamațiilor, document pe care l-ai primit la încheierea contractului și care poate fi consultat și pe site-ul furnizorului respectiv.
Sursa: A.N.C.O.M.

Citește și:

Informatii despre “E-uri` – e.infocons.ro

– Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!

– Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!

Nr. de tel – 021.9615 sau *9615

Whats App – 0732.008.969

Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal