Sorin Mierlea -Presedinte InfoCons

Aceste intrebari au devenit in ultima perioada o normalitate in limbajul cotidian, dar oare ce se ascunde in spatele lor? In mod sigur nemultumirea consumatorului fata de serviciile operatorilor si mai ales nemultumirea pe care o avem cu privire la calitatea raspunderii acestora fata de noi, consumatorii.

Beneficiem de reclame care ne garanteaza cel mai bun internet, cel mai bun semnal, dar in realitate asa este? Ni se intampla des sa avem probleme cu semnalul sau cu internetul si din comoditate sau indiferenta nu sanctionam aceste nereguli prin sesizari sau prin renuntarea la serviciile anumitor operatori care ne pacalesc sau care incearca sa ne insele.

Din experienta personala, in baza faptului ca circul des pe traseul Brasov-Bucuresti si retur, pot confirma ca am ramas fara semnal in foarte multe zone, nu numai in zona Comarnic-Brasov. Raspunsul primit din partea operatorului, ca este o zona de munte, ca sunt curbe si copaci, este complet dezamagitor in secolul tehnologiei, in conditiile in care se intampla sa ramanem fara semnal si in zonele de campie, unde drumul este deschis. Mai mult, calitatea semnalului este foarte proasta si in cazul deplasarii cu trenul sau pe celebra autostrada Bucuresti-Ploiesti si nu pot sa nu ma intreb, de ce?
Oare pentru ca am ajuns sa nu mai avem dorinta de a reactiona la aceste practici? Oare pentru ca nu vrem sa luam atitudine? Sau pentru ca asteptam sa faca cineva ceva?

Stop! Haideti sa luam atitudine, sa ne cunoastem drepturile si chiar daca avem o cartela preplatita de 5 euro, care in realitate costa 7-8-9 euro, sa spunem stop acestor practici, sa spunem stop calitatii indoielnice pentru ca fiecare platim cu bani de calitate, cu bani reali, cu bani care inseamna truda noastra zilnica!
Ia atitudine!''

Sorin Mierlea – Presedinte InfoCons-InfoCons

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal