Au trecut deja 18 ani? Parca ieri niste oameni entuziasti s-au gandit sa faca niste lucruri mai bune pentru” consumatori” in conditiile in care piata romaneasca era invadata de falsuri. Au hotarat ca cel mai bun lucru este educarea consumatorului si ca acest tel poate fi obtinut in echipa. Asa ca s-a pornit la drum. Si iata ca ceea ce s-a gandit atunci a rezistst si a dat roade. Bravo! Succes INFOCONS si mai ales succes Sorin Mierlea !  Datorita lui si perseverentei de care a dat dovada  s-a realizat atat. Sa ne vedem peste inca 18 ani!

 

Gabriela Ghita

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal