De regulă, furnizorul de telefonie îţi emite o factură nedetaliată pentru serviciul oferit.

Ai dreptul să-i ceri acestuia şi factura detaliată, fie că ai un abonament sau foloseşti o cartelă preplatită, pentru a vedea modul în care ţi-au fost tarifate serviciile utilizate. Unii operatori eliberează factura detaliată contra cost. De asemenea, există posibilitatea să o primeşti în format electronic sau să o accesezi online.

Confruntă informaţiile din factura detaliată cu caracteristicile planului tău tarifar. Fii atent în mod special la:

  • dacă numărul de minutele naţionale/SMS-uri/MMS-uri/ apelurilor video incluse sunt valabile în reţeaua furnizorului şi/sau în alte reţele naţionale;
  • tarifele aplicabile la depăşirea minutelor naţionale sau internaţionale/SMS-urilor/MMS-urilor/ a apelurilor video incluse, în funcţie de modul în care aceste sunt folosite: în reţeaua furnizorului sau în alte reţele sau în funcţie de intervalul orar;
  • perioada de valabilitate a extraopţiunilor, a bonusurilor sau a altor reduceri acordate;
  • ordinea de consum a minutelor/SMS-urilor/MMS-urilor/ a apelurilor video incluse;
  • tarifele aplicabile în roaming, în cazul în care ai utilizat acet serviciu.

Sursa: A.N.C.O.M

Citește și:

Me Is Mine – Observator Model Antifurt de Identitate

– Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!

– Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!

Nr. de tel – 021.9615 sau *9615

Whats App – 0732.008.969

Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal