Pe piata se gasesc produse tip croissant cu crema de cacao care au in continut si 7 E-uri!

InfoCons, în parteneriat cu studenții Facultății de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice, a realizat un studiu pe etichetele produselor tip croissant cu crema de cacao ce se regasesc pe piata din Romania.

In cadrul studiului au fost analizate 17 produse tip croissant cu crema de cacao, achizitionate in mod aleatoriu si anonim de catre reprezentatii InfoCons – Organizație Națională pentru Protecția Consumatorilor din supermarket-urile de pe teritoriul tarii, in luna decembrie 2014.

Ca urmare a realizarii acestui studiu a reiesit faptul ca, in ceea ce priveste numarul de E-uri, din cele 17 tipuri de produse analizate:

  • 35.29 % din produsele analizate au in continut 5 E-uri;
  • 35.29 % din produsele analizate au in continut 6 E-uri;
  • 11.76 % din produsele analizate au in continut 7 E-uri;

Numarul de E-uri continute in produsele ce au facut obiectul studiului variaza intre 2 si 7 E-uri.

Pentru a afla mai multe detalii privind semnificatia E-urilor ( categorie, mod de utilizare, doza zilnica admisa precum si recomandari) va rugam sa accesati: http://e.infocons.ro/

Totodata, produsele tip croissant cu crema de cacao care au stat la baza studiului au ca distribuitor/producator urmatoarele companii:

  • Primo Prod S.R.L.,
  • S.C Boromir IND S.R.L.,
  • S.C. Mega Image S.R.L.,
  • SC. Carrefour Romania S.A.,
  • SMART BEST SWEETS S.R.L.,
  • S.C Lidl Discount S.R.L.,
  • Kaufland Romania SCS,
  • S.C. DERPAN S.R.L,
  • ALKA TRADING CO,
  • Chipita Romania S.R.L.,
  • Mert S.A.,
  • Billa Romania S.R.L.

76.47 % din produsele au inscriptionate pe ambalaj informatiile nutritionale si acestea au o valoare energetica cuprinsa intre 385kcal – 443 kcal per 100 g.

Urmariti site-ul www.infocons.ro/ro/teste-comparative/ pentru a fi la curent cu ultimele studii publicate de InfoCons.

Studiul face parte dintr-un proiect de informare asupra produselor comercializate atat pe piata romaneasca, cat si pe cea europeana.

Este derulat de InfoCons – Organizație Națională pentru Protecția Consumatorilor (membra cu drepturi depline in cadrul consortiului I.C.R.T. – International Consumer Research & Testing pentru produse si servicii la standarde europene), pentru ca alegerea cetateanului consumator sa fie facuta in cunostinta de cauza. Informatiile complete privind studiul pe croissante pot fi consultate pe platforma www.infocons.ro/ro/teste-comparative/, singurul portal online de acest fel din Romania pe care consumatorii pot gasi mii de produse de larg consum testate in laboratoare independente.

InfoCons (www.infocons.ro), unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercita-le apelând 021 9615!

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal